יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

מהם ההבדלים בין סוגי המלגזות השונים?



האם אתם מעוניינים בבחירה של מלגזות? בין אם זה לטובת גורם ציבורי, לשימוש פרטי או למטרה עסקית, הרי שיש הרבה מאד נתונים אשר יש לשקלל לקראת הבחירה של המלגזה. מה שחשוב להבין הוא, כיצד אתם בוחרים בסוג המלגזה המתאים ביותר. לכן, ליקטנו עבורכם מידע חשוב על סוגי המלגזות, אשר תבינו מה ההבדלים ביניהן, מה היתרון של כל סוג - ולמי כל סוג יכול כמובן להתאים, בנסיבות אשר משתנות.

אז מה מבדיל ואיך נדע מה עדיף?

       מלגזות דיזל - נתחיל מהסבר על המלגזות הנפוצות ביותר, בוודאי בעבודה בשטח חיצוני. אלו הן מלגזות הדיזל. המלגזות הללו פועלות כמובן על בסיס מנוע דיזל, ויש לתדלק אותן בסולר מעת לעת, ממש כמו כל כלי רכב אחר אשר מופעל על בסיס מנוע דיזל, שהוא מנעו חסכוני למדי בצריכת הדלק שלו. למלגזות הללו יש כושר הרמה מוצלח למדי, וגם תוחלת חיים ארוכה מאד. הן מתמודדות היטב עם תנאי השטח השונים, וניתן לעבור איתן גם במקומות שאינם מרוצפים היטב. שימו לב שמאחר שהמלגזה הזו מזהמת, חל איסור לעבוד איתה בשטח סגור.
מלגזה

       מלגזה חשמלית - במידה מסוימת, המלגזה החשמלית היא היפוכה של מלגזת הדיזל. המלגזה הזו פועלת על בסיס סוללה חשמלית נטענת אשר מפעילה את המנוע כולו. כלומר, את המלגזה הזו לא מתדלקים, אלא טוענים אותה למשך מספר שעות (לרוב במשך לילה שלם) ואז ניתן להשתמש בה. המלגזה הזו כמובן איננה מזהמת והעבודה שלה שקטה מאד, ולכן אפשר לעבור איתה בתוך שטחים סוגרים, כמו למשל בתוך מחסנים. לצד זה, יש לזכור שלרוב כושר ההרמה שלה הוא נמוך יותר מזה של מלגזת הדיזל.
       מלגזות ידניות - אלו מלגזות שאף הן מיועדות לרוב לשטח פנימי, והיתרון שלהן הוא שהפעלתן פשוטה, לא דורשת שום רישיון מיוחד, ובכל זאת ניתן להרים איתן משאות כבדים - אם כי במשקל נמוך ביחס למלגזות האחרות כמובן.

כעת אתם צריכים לבחור

לאחר שסקרנו עבורכם את סוגי המלגזות המרכזיים, אתם צריכים לבחור בסוג שיתאים יותר לצרכים שלכם. אין סוג אחד שמתאים לכל אחד - אלא כמובן בחירה לפי הנסיבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה