יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

עגלת משטחים

פתרונות שינוע נשענים על מגוון רחב של אמצעים. עגלת משטחים לדוגמא מייצגת פתרון לוגיסטי נוח, זמין ומורכב שבעזרתו ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות מיוחדים:

א. בטיחות – היתרון הכי גדול של שימוש בעגלה בתוך מרכז לוגיסטי או מחסן הוא כמובן הבטיחות. בעזרת העגלה אפשר לשמור על רמה גבוהה של בטיחות ולא לסכן את העובדים ואת העוברים ושבים. העגלה זמינה עבור עובדים בתוך המרכז הלוגיסטי ויכולה לסייע להם גם בשינוע של ציוד למקומות אחרים.

ב. תחזוקה - עגלת משטחים לא דורשת שום סוג של תחזוקה. בניגוד לציוד מכני הנדסי אחר כמו מלגזות וטרקטורים, לעגלה אין מנוע והיא גם לא עובדת עם דלק. עם זאת, ניתן לחבר את העגלה לכלי רכב מסוימים וכך לשנע אותה ממקום למקום באופן יעיל יותר. הבחירה כיצד להשתמש בעגלה היא של העובדים ונציגי המפעל הלוגיסטי.

ג. כושר הרמה – עגלה מאפשרת להרים כמויות גדולות של משטחים כבדים. כושר ההרמה הופך את העגלה לפתרון שינוע אידיאלי, שעולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל יעד מגוון. בעזרת העגלה ניתן להרים את המשטחים ממקום למקום או לגובה. בנוסף, כדאי לבחור מלכתחילה עגלה שמסוגלת להרים את כל המשטחים וכך לשנע אותם בלי לפגוע בבטיחות העובדים והציבור.

טיפים לבחירת עגלה


יש כמה טיפים שיכולים לסייע לבחירה נכונה של עגלת משטחים. ראשית, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהשוות בין דגמים של עגלות. השוואה בין הדגמים מתייחסת לפרמטרים כמו גודל העגלה, כמות המשטחים שניתן להעמיס עליה, סוג הגלגלים וכן הלאה.
שנית, מומלץ לקבל הצעת מחיר מסודרת על רכישת עגלה אחת או על רכישה של מספר עגלות. ברכישה של עגלה אחת ניתן אמנם לחסוך בהוצאות, אך מי שזקוק לפתרונות שינוע מגוונים צריך לדאוג לעצמו לכמה עגלות שונות. גם כאן הרבה תלוי באופי העבודה עם העגלה ובמאפייני המשטחים עצמם.
בשורה התחתונה, עגלת משטחים ככל הנראה תמשיך להיות חלק ממחסנים ואתרים לוגיסטיים. לעגלה יש תפקיד חשוב והיא מציעה שינוע בטיחותי, תחזוקה נכונה וכושר הרמה מרשים וגבוה.
הפוסט " עגלת משטחים" פורסם לראשונה טמבלר של צ'פניק
czapnik.tumblr NOBEMBER,20,2017 via


https://czapnik.tumblr.com/post/167689876346/%D7%A2%D7%92%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%97%D7%99%D7%9D

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה