יום רביעי, 9 במאי 2018

לימודי קורס נהיגה על מלגזה


המלגזה היא אחד מכלי הרכב התפעוליים הכי נפוצים שיש והעובדה הזו יכולה לבדה להמחיש לכם עד כמה נהג מלגזה לא יהיה לעולם מחוסר עבודה. איפה לומדים להפעיל מלגזות ומה זה דורש?

מיהם נהגי המלגזה ומה הם עושים?

נהג מלגזה הוא אחד מהאנשים הכי עסוקים שיש. המלגזה פועלת לרוב 24 שעות ביממה כאשר העבודה במחסנים שונים ובפסי ייצור במפעלים גדולים לעולם לא נפסקת, וכך המלגזה לא יכולה לנוח. מפעילי המלגזה יודעים לשלוט בה בצורה אבסולוטית וההכשרה שלהם לא קשה וארוכה, ולרוב נמשכת כמה ימים בלבד. המלגזה היא כלי חשוב לאין שיעור בתעשייה ואם אתם מחפש מקצוע טכני, מאתגר, רווחי ועם בסיס עבודה קבועה, עם קורס קצר וממוקד, הקורס הזה בשבילך.

מה לומדים בקורס?

בקורס מפעילי מלגזות ילמדו התלמידים על כל מה שקשור למלגזה כאשר ההבדלים בין מוסדות הלימוד יהיו קטנים מאוד. יילמדו תכנים עיוניים תחילה כדי להסביר על עקרונות מסוימים שמשתלבים בעבודה, כמו למשל עקרונות פיזיקליים של אינרציה ושיווי משקל שחשוב להפעלת כלי הנדסי כה מתוחכם שאמור להרי מטענים במשקל של כמה טונות ולהרים אותם לגובה. כמו כן ילמדו התלמידים על התכונות של המלגזה, ההבדלים בין המלגזות, הבנת המגבלות שלהם, נהלי בטיחות וכולה.

כמה זמן נמשך הקורס והיכן הוא מתקיים?

קורס מפעילי מלגזות ניתן לעבור במגוון רחב של מקומות לימוד כמו למשל מכללת מור בנתניה, בית הספר למלגזנים ומנופאים בקיבוץ יגור, בית הספר אייל ירדני להפעלת מלגזות ומנופים בנתניה, בית הספר לנהיגה על טרקטורון ומלגזה בדרום ובשפלה, מכללת כרמל בטיחות בע"מ בחיפה ועוד. הקורס משתנה בין מקום למקום ולרוב יכלול יום הדרכה תיאורטי מלא ויום התנסות מעשית כאשר בסופו תהיה בחינה מסכמת. הקורס נמשך 10 שעות לימוד אקדמיות, לרוב על פני יומיים או שלושה.

מי מתאים לקורס ואיפה אפשר לעבוד?

מבחינה רשמית כל מי שיש לו רישיון נהיגה עם היתר נהיגה שמצוין ברישיון, ובן 18 ומעלה. התנאים הקשים יותר הם אלו המעשיים הרי הקורס מתאים לכל מי שיש לו זיקה לעבודה טכנית מהסוג הזה. מקומות העבודה רבים והנפוצים שבהם הוא המגזר התעשייתי מחסנים שונים, בחקלאות וכולה.

המאמר באדיבות צ'פניק מלגזות

המאמר "לימודי קורס נהיגה על מלגזה" פורסם לראשונה באתר מה לעשות – פורטל לימודים
Via whattodo.co.il May 9, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה