יום שלישי, 30 ביולי 2019

מלגזה חשמלית למפעלים

מלגזות יכולות להיות שימושיות מאוד למגוון רחב של עסקים אך אין ספק כי המפעלים עושים בהן את השימוש הכי חשוב שיש. המפעלים צריכים להיות כמה שיותר יעילים והמלגזות הן כלי הרכב התפעוליים הכי חשובים שיש, וזה הזמן להבין מה הן בדיוק עושות ומדוע הן כל כך משמעותיות עבורם. 

למה משמשת המלגזה במפעלים?

מלגזות הן מכלי הרכב התפעוליים הכי חשובים שש במפעלים, וברוב המקרים הן עושות שתי פעולות עיקריות. לעתים הן עובדות בסידור המחסנים של אותם מפעלים ולעתים הן החלק המקשר בין הפס הייצור ולבין המפעלים יחד עם סידור המחסן. למשל, אם יש מפעל לייצור בקבוקי שתייה, הבקבוקים הללו נערמים אחרי פס הייצור בארגזי קרטון ואז הארגזים על משטח. המשטח יהיה מקובע היטב עם ניילון נצמד וכך למעשה יהיה ניתן להרים אותו כמקשה אחת ישירות למחסן. המלגזה היא זו שיכולה לבצע את הרמות הללו והיא גם יכולה לשאת את הארגזים לגובה רב וכך לחסוך מקום רב בסידור.

כיצד המלגזה מייעל את העבודה?

המלגזה יכולה לאחסן פריטים בגובה רב וכך המחסן יכול להיות שימושי יותר מבחינת השטח שלו. אמנם השטח שלו יכול להיות גדול מאוד בכל מקרה אך למפעל שעובד ללא הפסקה יש תמיד רצום לחסוך עוד מקום. כמו כן המלגזה מייעלת מאוד את העבודה כיוון שכדי להפעיל אותה נדרש רק מפעיל מלגזה אחד. בסופו של דבר מפעיל המלגזה יכול להחליף עשרות עובדים שהיו מרימים את הסחורה על עגלת משא, ולסדר את הסחורה באופן ידני על המדפים. המלגזה יכולה גם למנוע תאונות על ידי מערכות בטיחות מתקדמות שמותקנות בה וכמובן גם למנוע נזקים בריאותיים לעובדים בשל הסחיבה.

מלגזה חשמלית לעבודה נקייה יותר

מלגזה חשמלית יכולה לייעל מאוד את העבודה ולהפוך אותה לבטוחה הרבה יותר גם בזכות העובדה שהיא נקייה יותר. בסופו של דבר עבודת המלגזה מבצעת באותו באופן בדיוק כמו מלגזת דיזל רק שהיא לא יוצרת כתמי שמן מסוכנים, לא צריך לנקות אותה ביסודיות כל שבוע כדי שלא תיהרס ובאופן כללי התחזוקה שלה הרבה יותר פשוטה. צריך לזכור כי משטח עבודה לא נקי וכמובן חלק יכול לגרום לטעויות רבות שלא יגרמו רק לאובדן כספי בדמות נזק לרכוש אלא גם לנזקי גוף ולעתים למוות. כמו כן חשוב לציין כי מלגזה חשמלית יכולה להיות הרבה יותר שקטה ממלגזת דיזל.

מלגזה חשמלית אמינה לאורך זמן

מלגזה חשמלית יכולה להיות אמינה הרבה יותר ממלגזת דיזל אך יש לקחת את הפרמטר הזה בעירבון מוגבל. בסופו של דבר יש פרמטרים חשובים יותר שיקבעו מי המלגזה הכי אמינה שיש כמו למשל היצרן שלה או המצב המכני העדכני שלה. למרות זאת באופן כללי מלגזה חשמלית מוגדרת כמלגזה עמידה יותר כי המנוע החשמלי מגלה הרבה פחות בעיות. כמו כן בגלל שמדובר במערכת חשמלית אחת כוללת למלגזה, יש יותר בקרה על מה שקורה בה. יש כיום מלגזות חשמליות עמידות ומתקדמות מאוד שיש להן מערכות בטיחות מצילות חיים בעיקר בזכות השליטה של המפעיל בכל מה שקורה בה. 

מלגזות חזקות, מתקדמות ובטוחות 

מלגזות חשמליות אולי פחות חזקות בממוצע מאשר מלגזות דיזל אך בכל זאת הן יכולות להיות חזקות מספיק לרוב העבודות. כיום יש מלגזות חשמליות שיכולות להרים יותר מ-10 טונות ולגובה מרשים של יותר מ-5 מטרים. מלגזות אלו מתקדמות מאוד וכוללות מנגנונים שמשפרים את היציבות שלה וכמובן גם מושבים ארגונומיים לעבודה ממושכת, מנוע יעיל וחזק וכולי.

Via czapnik.tumblr YULY 30, 2019


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה