יום שני, 29 בדצמבר 2014

הוראות בטיחות לנהיגה בטרקטור

טרקטור הוא כלי תחבורה חיוני אשר משמש בעיקר לצרכים חקלאיים. יש הנוהגים בטרקטור למטרות קטיף שונות ואלו העושים בו שימוש לצרכי עבודות באתרי בניה. כמו עבור כל כלי תחבורה גם נהיגה בכלי תחבורה זה מחייבת להשמעה על הוראות בטיחות למניעת היווצרותן של תופעות לא נעימות. חפירה באמצעותו היא פעולה מסוכנת, המחייבת את המבצעים אותה להיות כפופים להוראות של כל הנמצאים בשטח באותו הזמן.

נא להתנהג בהתאם


נהיגה בטרקטור אינה משימה פשוטה כלל. על הנוהגים ברכב מסוג זה מוטלת החובה להיות ערים לסביבתם, ברמה גבוהה יותר מאשר עם רכב רגיל. נהיגה בטרקטור מתבצעת באזורים אשר לא כולם נוהגים להגיע אליהם עם רכבים: אתרי בניה ושטחים חקלאיים פתוחים. בשטח חובה יהיה גם לחבוש כסדה על הראש על מנת להימנע מכל אבן שעלולה למצוא את מקומה על הראש. מבחינת מהירות חשוב מאוד לציין כי בטרקטור חשוב לנהוג במהירות נמוכה במיוחד. 



מעבר בין יום ללילה


נהיגה בכלי זה  אינה משימה פשוטה וכל מי שלוקח אותה על עצמו חייב להיות זהיר במיוחד וכזה ששם לב לפרטים. בלילה אמצעי הראיה מוגבלים ועל כן חשוב מאוד עניין הבטיחות. הניסיון אמנם משחק תפקיד חשוב מאוד אך לא תמיד ניתן למצוא נהג טרקטור עם ניסיון עשיר. בלילה כאשר אמצעי הראיה מוגבלים בשטח ישנו הצורך במכוון אחורי, בעיקר על מנת להימנע מכל מה שאנחנו חוששים ממנו ועלול להוביל לתקרית בטיחות.  טרקטור הוא כלי חשוב מאוד שהכרחי עבורנו לצורך עבודות ביצוע מגוונות. הכלי מקל עלינו את החיים ומאפשר לנו ביצוע עבודות מורכבות במינימום של זמן.

בברכה,

דוד צ'פניק ובניו בע"מ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה