יום רביעי, 24 בפברואר 2016

כיצד לבחור את הטרקטור המתאים ביותר לצרכים שלכם?

טרקטור הוא כלי רכב כבד שמשמש לטובת שורה ארוכה של משימות ועבודות. על מנת לבחור את הטרקטור המתאים לצרכים שלכם תוכלו להתייחס לשיקולים הבאים:
א. הכירו את ההבדלים בין סוגי טרקטורים - בישראל קיימים שלושה סוגים של טרקטורים חקלאיים ועוד סוגים נוספים של כלי רכב המשמשים את ענפי התעשייה, החקלאות והלוגיסטיקה. תוכלו לבחור את הטרקטור המתאים לצרכים שלכם רק אם תקחו בחשבון את ההבדלים בין הדגמים. בעיקר תשימו לב למפרט הטכני השונה בין טרקטור מטעים, טרקטור גידולי שדה קטן או טרקטור גידולי שדה גדול.
טרקטור

ב. החליטו על אופי השימוש - ככל שתחליטו בשלב מוקדם יותר על אופי השימוש ברכב ובטרקטור, כך תוכלו להבטיח התאמה לצרכים שלכם. ההחלטה על אופי השימוש היא פונקציה של ניסיון העבר. בדקו מה השימוש העיקרי שאתם עושים בטרקטור וכיצד הוא יכול לסייע לפרויקט שלכם. במידת הצורך, תוכלו גם לקבל המלצות מאנשי מקצוע שמכירים את התחום.
ג. השוו בין יצרנים - השוואת מחירי טרקטורים מבוססת על היכרות עם היצרנים השונים. תצטרכו להשוות בין היצרנים לא רק כדי לחסוך בהוצאות, אלא גם למנוע מצב בו אתם רוכשים טרקטור שאין לו חלקי חילוף או נציגות רשמית בישראל. את ההשוואה תבצעו באתרי האינטרנט ובאמצעות מעקב אחר פרסומים רשמיים.

איך חוסכים בהוצאות בלי לוותר על הטרקטור?

ההוצאה הראשונית על טרקטור עשויה להגיע למאות אלפי שקלים, אך לא תמיד יש בה צורך. תוכלו לחסוך בהוצאות אם תבררו לדוגמא על טרקטור משומש וכלי רכב מיד שנייה. היצע הרכבים הללו גדול מכפי שנהוג לחשוב והם מיועדים בעיקר לפרויקט זמני, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים. בנוסף, תמיד אפשר להתעניין בהשכרת טרקטור לתקופה קצרה או ארוכה. השכרת טרקטור מתבצעת ישירות מול החברות העוסקות בתחום ולעיתים גם תוך הקצאת נהג עם רישיון.

לסיכום, השקיעו לפחות כמה ימים בבחירת טרקטור. הכירו את ההבדלים בין הדגמים השונים, החליטו על אופי השימוש והשוו בין יצרנים. אל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע וחסכו בהוצאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה