יום שלישי, 19 באפריל 2016

איזה ציוד חקלאי ניתן להרכיב על טרקטורים



טרקטורים הינם כלי ראשון במעלה, המשפר את יכולת הניצול של שטחי חקלאות
העלייה המטאורית במספר בני האדם בארץ ובעולם, מחייב מחקלאים לספק תוצרת לכמות הולכת וגדלה של פיות. על מנת לייעל את תהליכי החקלאות, מושקעים סכומים אדירים בפיתוח צמחים וגידולים חדשים, בשימוש בטכנולוגיות חדישות, דשנים ייחודיים ועוד. למעשה, אחד מהכלים אשר יצר את ההשפעה העמוקה ביותר על כלל התהליך החקלאי הינו הטרקטור. הטרקטור הינו כלי עבודה אשר לכל חקלאי אין ברירה אלא לרכוש. הטרקטור ככלי רכב מתאפיין במהירות נמוכה, אך ביכולת עבירות שכמעט אין שניה לה, ובעוצמות נשיאה וגרירה אדירות. 

איזה ציוד חקלאי ניתן להרכיב על טרקטורים, ומהם הדרישות הנחוצות לגבי הטרקטור עצמו

הטרקטורים מאפשריים לחקלאיים ברחבי העולם לחסוך ולקצץ בהרבה מעלויות העבודה הפיזית של פועלים בשדותיהם, לשפר את ניצול השטח החקלאי, ולבצע פעולות שונות בשטחם במהירות ונוחות רבה. הדרך שבה הטרקטור מאפשר את כל אלה, הוא על ידי התקנת ציוד חקלאי ייחודי לשימוש על גבו. ציוד זה כולל בין השאר:

·         מרסס: ריסוס השדות מאפשר למזער את פגיעת המזיקים בגידולים החקלאיים, ולמנוע ולטפל במחלות שונות המדביקות את צמחי השדה. המרסס מתחבר לחלקו האחורי של הטרקטור, ומאפשר פיזור מדויק ומהיר של החומר הרצוי על פני השדה. למען בטיחות הפועל, חשוב מאוד שהטרקטור בו נעשה שימוש יהיה בעל תיבה אטומה לנהג, ולא פתוח.
טרקטור

·         מרסק גזם: ריסוק גזם העץ מאפשר עבירות גבוהה יותר בשדה, מפחית את הצטברות העשבים, ומונע הפצה של מזיקים שונים המטילים את ביציהם בעץ הנרקב. מרסק גזם הינו מכשיר גדול המותקן על אחורי הטרקטור ודואג לריסוק הענפים הגזומים בנסיעה איטית בשדה.
·         מכונות חריש וקטיף: מיכון המיועד לחרישת השדה, או לקטיפת התוצרת החקלאית נפוץ במיוחד בגידולי שדה שונים, ופחות במטעים, אך מותקן גם הוא על גבי טרקטורים חקלאיים.

חשוב מאוד לרכוש טרקטורים רק מספק אמין ומוכר

מכיוון שטרקטורים לוקחים חלק כמעט בכל הפעילות החקלאית בשדה, שימוש בטרקטור איכותי יכול להקפיץ את רווחיות הפעילות החקלאית כולה. לכן, חשוב מאוד לרכוש אותם רק מספק אמין ומוכר, אשר יוכל לסייע להתאים את הטרקטור המושלם לצרכייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה