יום שלישי, 28 ביוני 2016

כך תתאימו את סוג המלגזה לצורכי העסק שלכם



הגיע הזמן לבחור במלגזות חדשו עבור העסק שלכם, משום שיש צורך בהרמת משאות למרחקים שונים, וברור שהדרך היעילה ביותר לעשות זאת, היא עם מלגזה. השאלה היא מכאן, איך בורחים במלגזה הטובה ביותר עבור העסק שלכם? שימו לב שהמלגזה צריכה להתאים לעסק שלכם, ולא ההפך. זה אומר, שמתוך המגוון העצום של דגמי מלגזות, אתם חייבים קודם כל להבין מהם הצרכים השונים של העסק שלכם, ורק לאחר מכן, אתם תוכלו לבחור בדגם המושלם, שבאמת יספק מענה מלא לכל הצרכים שלכם. אז על מה נשים בעיקר את הדגש בתהליך הבחירה?

ניתוח הצרכים ובחירת המלגזה

       מה מרימים?  - ראשית, כשאתם בוחרים מלגזה עבור העסק שלכם, אתם צריכים לשים לב מה בכלל אתם נדרשים להרים. האם מדובר למשל על ארגזים מלאים בתכולה עדינה? האם מדובר על חומרי בניין? האם זוהי תוצרת חקלאית? יש כמובן עוד סוגים שונים של משאות אשר יכולים להיות רלוונטיים לעסק שלכם. יש מלגזות שונות, שיכולות להתאים באופן ספציפי לסוג מסוים של מטענים.
מלגזה

       משקל ההרמה - כמובן שעוד נקודה חשובה מאד לבחירת המלגזות לעסק, נוגעת למשקל הממוצע של הפריטים שאתם מרימים. יש עסקים שבהם מרימים מטענים שהם אמנם כבדים, אך מגיעים לרוב למשקל המקסימלי של טון עד טון וחצי. במקרים אחרים, בעסק צריך להרים משאות שעוברים את המשקל של 4 טון. כמובן שיש עוד שפע דוגמאות רלוונטיות. כך או כך - בחרו מלגזה שיש לה כושר הרמה בהתאם לצורך שלכם.
       גובה ההרמה - עוד נקודה חשובה יהא גובה ההרמה של המלגזה. יש מלגזות שמגיעות לגובה הרמה צנוע יחסית כי החשיבות שבהן הוא השינוע ממקום למקום, ולא ההרמה לגובה. לעומת זאת, לעבודה במחסנים למשל - יש צורך במלגזות שיש להן כושר הרמה לגובה שהוא משמעותי מאד.

ולא לשכוח את שטח עבודה

לסיום, רק נדגיש בבחירת המלגזה יש לקחת בחשבון גם את השטח שבו אתם עובדים. לעבודה בתוך מחסנים ושטחים סגורים, יש העדפה ברורה לעבודה במלגזה החשמלית. לעומת זאת לעבודה בשטח פתוח כמו אתר בניה או שטח חקלאי - העדיפו תמיד את מלגזת הדיזל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה